FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło?
Autor Wiadomość
g0sc 
Wygłasza kazania


Wiek: 40
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 470
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2012-12-21, 19:32   Sprzęgło?

Mam od niedawna coraz dziwniejsze objawy. Nieraz z rana nie mogę bez zgrzytu wrzucić wstecznego np. 10 prób 10x zgrzyt.
Ruszam ze skrzyżowania i czuję jak mi auto telebota ale jak wrzucę wyższy (4,5) bieg to przestaję, nie to nie koła sprawdzone.
Jadę pod górkę jeden dwa trzy niby jadę ale nie jadę ;D

Nie wiem czy to przez zimę jakoś zrobiłem się wyczulony czy faktycznie jest coś nie tak.

A i pytanie od zawszę mam ciężko działający pedał sprzęgła , ktoś kiedyś powiedział mi że to wina jakiegoś łożyska hmm... jakiego?
 
 
 
Hose 


Wiek: 31
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 103
Skąd: Swolszewice Duże
Wysłany: 2012-12-21, 21:19   

łozysko w sprawie sprzegla to jedynie oporowe :) u mnie tez ciezko chodzi ale ja raczej stawiam na ilnke bo tez skrzypi :) byc moze ze sprzeglo sie slizga, jak jedziesz pod gorke silnik wyje a nie jedzie ? ciezkie wchodzenie biegow tutaj moze byc wina zimy bo po odpaleniu olej jest gesty i znow podepre sie swoim przykladem mi po dluzszym postoju / nocy strasznie ciezko biegi wchodza ale po przejechaniu pewnego dystansu jest dobrze :) i u mnie w robocie stwierdzili ze gesty olej i to dlatego :) a i powiedz czy pedal sprzegla bierze ci wysoko? nie wiem jeszcze jak w cento ale ja u siostry w bravo popuscilem regulacje na lince i bangla <piwo>
 
 
 
Zejk 
fünf zylinder club


Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 644
Skąd: TM
Wysłany: 2012-12-22, 22:19   

Obstawiam linkę - mogła się przytrzeć w pancerzu i nie chodzi płynnie lub nie odpuszcza do końca przez co może się sprzęgło ślizgać lub szarpać. Wymiana bez problemu do ogarnięcia samemu.
_________________
Zawsze chodzić własną drogą.
 
 
melonic 
el magico

Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 168
Skąd: ERW, ETM
Wysłany: 2012-12-23, 15:38   

Moim zdaniem sprzęgło się kończy. Przy wymianie warto wyjąć i przeczyścić dźwignię do której podpięta jest linka sprzęgła. To jest główna przyczyna psucia się linek, krzywienia pedału sprzęgła i tulejki znajdującej się w nim. Miałem tak w granacie. Po wymianie linki na nową było lepiej, ale na krótki czas. Potem zabawa w wymianę krzywego pedału i tulejki, spawanie oparcia fotela <bravo> Przy wymianie sprzęgła dźwignia została wyczyszczona i miałem problem z głowy <piwo2>
 
 
 
BoChen 
gatunek na wymarciu


Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 616
Skąd: ETM
Wysłany: 2013-01-10, 21:06   

nie będę zakładał nowego tematu...

jakie sprzęgło mam kupić do swojego parcha? do Stilo 1.2 czy inaczej mam jakoś pod skrzynię szukać?

gdzie w miarę tanio to mógłbym wymienić?
_________________
Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem.
 
 
 
melonic 
el magico

Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 168
Skąd: ERW, ETM
Wysłany: 2013-01-10, 21:39   

Najprawdopodobniej masz sprzęgło o średnicy 190mm (1.2 16v) chyba, że poprzedni właściciel poszedł na łatwiznę i wsadził to co miał 180mm (1.1/ 1.2 8v). Dowiesz się jak rozbierzesz ;D
Koszt robocizny jakieś 150zł minimum.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Tuning v.0.4 created by CMP :: Theme based on info-tuning.com

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13